Dziś przyjrzymy się, jak wygląda obsługa paczek dla sklepów internetowych. Jeżeli dopiero zaczynasz handel internetowy, od razu warto poznać oferty jakie oferują Kurierzy. Jestem przekonany, że prowadząc firmę dostrzeżesz równicę między odbiorcami Twoich paczek na korzyść przesyłek kurierskich.
Przede wszystkim docenisz wygodę. Szczególnie w chwili kiedy kurier przyjeżdża po paczki klientów pod siedzibę firmy, a nie musisz ładować ich do samochodu i jechać na pocztę. Potem kolejka z „ramiączkiem” kartonów. Czujesz to ? Może to nie uciążliwe, aby dla mnie ważne jest to, że nie muszę już wypisywać ręcznie etykiet z danymi moimi i klientów, uważne przepisywanie numeru konta itp. W przypadku umów kurierskich korzystam z intuicyjnego panelu. Wystarczy wydrukować i przykleić etykietę. Małym minusem jest to, że kurier narzuca godziny odbioru przesyłki, ale można sobie to zmienić i ustalić konkretną godzinę, w której będziemy w firmie.
A co po stronie klientów ? Z pewnością ważna jest informacja o swoim zakupie. Dzięki SMS klient wie gdzie i kiedy jest jego towar i kiedy będzie miał go w ręku.